Paznokciowe pomysly – Pomadki optycznie wybielające zęby

Do tego postu przygotowałam się mega długo by było to rzetelne i najbardziej jak się da realnie pokazane.

Jestem chyba jedną z nielicznych kobiet która nie jest jakoś przesadnie zafascynowana kolorami.
Rozróżniam podstawowe, ale żeby dowiedzieć się czy potrzebuje podkład z tonami żółtymi czy różowymi musiałam zdać się na panią która pracowała w drogerii.
Tylko dzięki niej mam dobrze dobrany podkład i już wiem jakie kupować na przyszłość (z różowymi).
Metodą prób i błędów zauważyłam że ładnie mi w niebieski i chabrowym. Po tych wszystkich eksperymentach przyszedłszy czas na pomadki do ust.
Ze szminkami było tak że po pierwsze mam żółtawy odcień zębów i  to jest podobno genetyczne, ale nie mogę ich wybielić ze względu że nie wszystkie będą w tym samym odcieniu a licówki sporo kosztują więc puki mam swoje mam jakie mam i nie potrzebuje krytyki i hejtu pod tym względem ( zdaje sobie sprawę z tego jak wyglądają).

Przeczytałam że mając taki odcień zębów warto poszukać pomadek które mają niebieskie drobinki (pigment). Widziałam jeden filmik na YT sławnych blogerek urodowych które pokazują takie pomadki, które teoretycznie również miały wybielać optycznie zęby, ale nie było numerków tych szminek a ceny marek …….no cóż – nie dam tyle za kosmetyk.

Napisałam do dwóch Pań z Golden Rose
jedna pani była z działu sprzedaży druga „konsultantka urodowa”. Treść mojego maila brzmiał do obu pań tak :


Dzień dobry

Jestem absolutnym bezguściem, jeśli chodzi o określenie typu „ciepłym”,”zimny” proszę o poradę…czy mogę poznać wszystkie produkty do ust z niebieskim pigmentem, te na codzień jak również od święta? przepraszam za kłopot mam nadzieję że nie będzie ich więcej jak 30 😉
Pozdrawiam
Ania
i dostałam takie odpowiedzi :

Pani Anno, 
Jeśli chodz o szminki z niebieskim pigmentem,
możemy przykładowo polecić szminkę Chanel Rouge Coco odcień 444 lub Clinique High Impact Lip Colour odcień 12.
Co do szminek o fioletowym pigmencie, możemy polecić pomadki Golden Rose z serii Velvet Matte.
Longstay Liquid Matte Lipstick nr: 18
Matte Crayon Lipstick nr: 20

Velvet Matte Lipstick nr: 17, 18, 19, 34


Jeśli chodzi o pomadki w chłodnej tonacji, to z odcieni nude mogę polecić:
Longstay Liquid Matte Lipstick: 11, 12, 16, 17
Matte Crayone Lipstick: 18, 21

Velvet Matte Lipstick: 16, 27

a druga pani odpowiedziała tak :

W każdej z serii znajdzie Pani pomadkę o niebieskich tonach czyli w chłodnym odcieniu. 
Zachęcam do przetestowania pomadki o przedłużonej trwałości –  Longstay Liquid Matte Lipstick w odcieniu nr 03, która posiada w sobie dużo niebieskiego tonu oraz nr 18 czyli czerwień w chłodniejszym odcieniu.
Zaufałam obu panią i złożyłam zamówienie na 10 różnych pomadek.



Moje zamówienie :

Velvet matte Lipstick : 16,27,34 (był w mailu)

Matte Crayon Lipstick nr: 20  (był w mailu)

Longstay Liquid Matte Lipstick : 03, 11, 12, 16, 17, 18 (również wszystkie z porad )

Zrobiłam testy, nosiłam na codzień i od święta, nagrałam film i zrobiłam zdjęcia.

Napiszcie mi proszę swoje uwagi czy jest w tych kolorach taki który mi pasuje i faktycznie fajnie wygląda z moim uzębieniem.

Na początek kilka próbek na 







 A teraz te same kolory ale na ustach.

pomadka Velvet matte Lipstick 16



 Velvet matte Lipstick 27



Ta się dziwnie nakładała, nie mogłam uzyskać gładkiego efektu nie zrobiła się matowa.

Velvet matte Lipstick 34


Pomadka w kredce, super wygodna rzecz, bardzo fajnie można zrobić kontury.
Matte Crayon Lipstick 20 


teraz przechodzę do pomadek w płynnej konsystencji które zastygają i długo się utrzymują.

Longstay Liquid Matte Lipstick 03





















Longstay Liquid Matte Lipstick 11



Ta pomadka jest dosyć specyficzna, ma złote drobinki w sobie i kiedy chciałam przyłożyć papierową chusteczkę dla utrwalenia na ustach okazało się że na ustach zostało mnóstwo brokatu a znikoma ilość pigmentu.

Longstay Liquid Matte Lipstick : 12


Longstay Liquid Matte Lipstick  16



Longstay Liquid Matte Lipstick 17


Longstay Liquid Matte Lipstick 18


Specjalnie dla was zrobimy zabawę, a mianowicie głosowanie. Kusi mnie żeby zrobić dwa ale nie będę przesadzać, jedno mogło by być która pomadka ma niebieskie pigmenty a druga która mi pasuje, więc zostanę przy tym drugim głosowaniu.

Napiszcie w komentarza oraz czy spotkałyście się z pomadką z niebieskimi pigmentami tej marki w pomadkach a jeśli tak to poproszę o numerek.

ps wiem że powinna być konturówka do malowania usta ale ja nie malowałam się na wyjście ale po o żeby pokazać Wam czy da się osiągnąć polecanymi pomadkami efekt optycznie wybielania zębów.



Dodaj komentarz