Paznokciowe pomysly – Lakiery p2 – czy warto kupić ?

Czy widziałyście gdzieś lakiery z firmy p2 ? To jest typowy niemiecki produkt który ja dostałam od znajomego który mi go przywiózł z za Odry.
Zastanawiałam się czy warto się o niego starać więc oto jest ….

Dwa lakiery są z typu NEON a dwa COLOR VICTIM .
Z neonem poradziłam sobie tak że paznokcie pomalowałam nie licząc odżywki białym lakierem a następnie neonem.
Przy drugim typie lakieru…no cóż … choć dostałam go w prezencie chyba nie jest on wart ceny, dużo lepsze okazały się polskie firmy, lakier ma takie sobie krycie, potrafi zostawić smugi aczkolwiek kolory są dosyć ciekawe.
Lakier z firmy p2 mnie osobiście nie powalił i gdybym miała go sama kupić to nie zrobiła bym tego.

Udało się mi coś jednak stworzyć tymi lakierami :











Na środkowym paznokciu jest lakier chromowy ze sklepu Allepaznokcie.

Lakier p2 z serii ” easy gel ” okazał się jeszcze w miarę, pomalowałam nim pewnego dnia całe paznokcie i to był piękny kolor ale niestety już po dwóch dniach zaczął odpryskiwać.
Napiszcie mi w komentarzach czy miałyście kontakt z tymi lakierami, tą firmą, czy można go kupić w Polsce i przede wszystkim czy jesteście zadowolone z niego.

Filmik 




Dodaj komentarz