Paznokciowe pomysly – Lemax colour – lakiery do paznokci – wzorek w kwiatuszki

Dostałam pięć lakierów z firmy Lemax z serii ” color BOOM!„.
Tą firmę znalazłam szukając polskich produktów które są mniej reklamowane niż duże zagraniczne a jakość jak się okazało podczas 


używania nie odbiegała od tych drogich z pierwszych stron. 
Rewelacyjny lakier za niewielkie pieniądze, świetne krycie już przy pierwszej warstwie, pędzelek świetnie wyprofilowany do tego stopnia że jednym pociągnięciem pomalujecie całą płytkę paznokcia.
Idealnie napigmentowany i tak mogę chwalić ten lakier w nieskończoność ale po co ?
Same spróbujcie na pewno nie po żałujecie i kupicie następny lakier z serii color BOOM!
Link do strony Lemax znajdziesz tutaj 
Kiedy wzięłam do ręki buteleczkę z tym lakierem, nakrętka w której jest umocowany pędzelek wydawał mi się dosyć nietypowy i w dziwnym kształcie przypominający ustnik z gwizdka ale kiedy zaczęłam zabawę okazało się że jest bardzo poręczny w trzymaniu do w palcach.
Ten lakier ma u mnie same plusy, a zdobienie które wykonałam tym lakierem macie poniżej.
Dodałam do całego pomysłu tylko odrobinkę srebrnego którego nie miałam z tej firmy.
Wejdźcie na stronę producenta i wybierzcie coś dla siebie.

 














Filmik




Dodaj komentarz