Paznokciowe pomysly – Lakier termiczny z allepaznokcie

Bardzo , bardzo chciałam wypróbować lakier termiczny i mój wybór padł na hurtownie AllePaznokcie. W sklepie internetowym znajdziecie wszystko do paznokci i urody jak również profesjonalny sprzęt do gabinetów kosmetycznych. Mój wybór padł na lakier w kolorze cappucino nr 40.



 Pomalowałam paznokcie odżywką i nałożyłam lakier, nic skomplikowanego tyle że zrobiłam to dwukrotnie.
Lakier działa kiedy jest znaczna różnica temperatur czyli kiedy wyjdziemy na zewnątrz (nie latem) lub robimy coś w wodzie (ja użyłam zimnej na filmie) w pomieszczeniu gdzie akurat przebywamy efekt jest widoczny aczkolwiek delikatnie jak na zdjęciach niżej.
Kolejny wniosek który mi się nasunął kiedy go nosiłam i obserwowałam żeby przedstawić Wam ocenę lakieru termicznego w miarę rzeczowo i zgodnie z prawdą jest to że paznokcie nie mogą być krótkie.
Przez krótkie paznokcie rozumiem takie które tą białą część która wyrasta poza palec jest dłuższa a im dłuższa tym efekt jest lepszy i bardziej widoczny. 

Na zdjęciach moje paznokcie są za krótkie aby efekt był typu WOW!

Gdy użyłam kolejny raz lakieru termicznego a ALLEPAZNOKCIE na dłuższych paznokciach efekt już był duuuuużo lepszy. Można go również pokryć topem to nie umniejszy jego właściwości i będzie działać.

Lakier trzyma się na paznokciach średnio 3-4 dni przy moich możliwościach ale to zależy już od Was co robicie dłońmi i paznokciami na co dzień.

Filmik


Dodaj komentarz