Mix

Nie będę się rozpisywać nad tym pomysłem wyciągnęłam z mojego magicznego kuferka cztery różne lakiery. jeśli jeszcze ktoś nie widział mojego kuferka paznokciowego tutaj jest link.

Pomalowałam każdy paznokieć na inny kolor przy czym pierwszy (kciuk) jest tego samego koloru co ostatni (mały paluszek).

Użyłam

Ciemna śliwka Golden Rose – Express dry nr 60 link
wrzosowy z Golden Rose – Express Dry nr 62  link
biały z Rimmel nr 703   link
i piękny srebrny z drobinkami z Golden Rose nr 149  (niestety tej serii już nie ma na stronie producenta)

Galeria




Zapraszam Was do publikowania waszych paznokci tutaj  link


2 myśli na temat “Mix

  1. Dziękuję, dziękuję – ale to zasługa producenta 🙂
    Zapraszam serdecznie do zapoznania się z resztą bloga, kanału YT a najbardziej zachęcam do wzięcia udziału w konkursie z nagrodami (info na gorze strony)

    Polubienie

Dodaj komentarz