Biały lakier do paznokci

ideas nail

Biały lakier na paznokciach to zawsze kojarzy nam się z elegancją i dłonie w białym lakierze wyglądają jakoś tak bardziej dostojnie. Długo szukałam idealnego białego koloru który świetnie kryje już za pierwszym razem i wiecie co …..znalazłam !!!

Chcecie żeby Wam zdradzić kto jest moim białym ulubieńcem ?
Na pewno już wiecie bo używam go najczęściej. Ma świetnie na-pigmentowany kolor, idealną konsystencję i świetnie kryje.
Tak to

biały lakier


Rimmel – 60 second nr 703

            link        
białe paznokcie


Ozdobiłam białe paznokcie tylko nieznacznie turkusowym brokatem z serii Jolly Jewels firmy Golden Rose nr 107  link

jelly jewels lakier



Przepraszam za jakość zdjęć w tej galerii
Malowałam paznokcie wieczorem a niestety nie mam studia i odpowiednich lamp przy których mogę robić dla Was zdjęcia.
Ten lakier naprawdę pięknie się prezentuje na białych paznokciach.

Tak więc daje Wam pomysł a wykonanie zależy od Was.


Galeria


zdobienie paznokci

nail

wzorki malowane lakierem


Video


  

Jedna myśl na temat “Biały lakier do paznokci

Dodaj komentarz