Paznokciowe pomysly – Naklejki wodne

Naklejki wodne to wdzięczny materiał jaki można użyć do zdobienia paznokci. Dają piękne wykończenie, można dowolnie komponować zarówno z podkładem doborem koloru jak i z samym szablonem naklejek wodnych.

Moim wyborem była tematyka muzyczna i akurat miałam taki szablon w swoim magicznym kuferku paznokciowym link.


Powycinałam elementy które chciałam mieć na pazurkach. Uwaga nie wszystkie firmy robią tak samo szablony, niektóre trzeba bardzo dokładnie wycinać jak najbliżej wzoru a niektóre mają już fabryczny obrys wokół obrazka i nie trzeba ich tak dokładnie wycinać. Naklejki które nie przypadły mi do gustu są w zakładce  WYPRZEDAŻ może komuś się spodobają.

Wystarczy pojemniczek z wodą, paznokieć i już.

Moją bazą był Golden Rose Rich color nr 113 (jasny popiel)  link.

A reszta to już zabawa jak na filmie.


Galeria


kalkomania na paznokcie

ozdoby do paznokci

nail art

wzorki na paznokcie

naklejki na paznokcie



Video 



4 myśli na temat “Paznokciowe pomysly – Naklejki wodne

  1. Musze koniecznie zamówic te wzorki, kocham motyw muzyczny! zastanawiam się, czy te naklejki można robić też na semilacach. Chętnie bym spróbowala. A Ty używałaś kiedyś hybryd? Są mega komfortowe, nie ma porówannai z lakierami klasycznymi – polecam :))

    Polubienie

  2. możesz zobaczyć u mnie w zakładce \” WYPRZEDAŻ \” czy nie spodoba Ci się jakiś wzór i popróbować, kiedyś robiłam hybrydy do puki nie zniszczyłam paznokci, ale na pewno na hybrydach da się to zrobić bo sprawdzałam, jeśli będziesz miała jakiś problem pisz śmiało, na pewno odpowiem

    Polubienie

Dodaj komentarz