Black matte

Połączenie matu z czymś błyszczący, to może być ciekawa kombinacja. 
A co zrobić żeby nie kupować każdego koloru w wersji błyszczącej i matowej ?

Osobiści znam dwa sposoby a słyszałam o trzecim.
1. to preparat którym pokrywa się paznokcie tak jak lakierem znajdziecie to pod literką ” M ”  link
2. to jeszcze nie wyschnięty lakier położony na paznokciach trzymać na garnkiem z gorącą wodą w tej parze która się wydobywa ale UWAGA !!!! gorące.
3. to oprószyć mąką o tym słyszałam ale nie próbowałam jakoś mnie ten sposób nie przekonuje.

Do tego projektu użyłam zwykłego czarnego lakieru i potraktowałam go sposobem nr 1
przed    
                                                       po










a wszystko czego użyłam to:


czarny lakier – mySycret  nr 209   link
srebrny   Golden Rose z serii Fantastic nr 149  link
matte effect – mySecret    link
sonda – link

Wynik mojego zamysłu do inspirowania Was wygląda tak :

matte effect

jak zmatowić lakier do paznokci




Video



Jedna myśl na temat “Black matte

Dodaj komentarz