Elegancka czerń na paznokciach

Elegancka czerń na paznokciach zawsze wygląda pięknie nawet sama bez dodatkowych ozdób przynajmniej dla mnie jest cool.


Ale ponieważ wiosną łączymy czerń z kolorem ja postanowiłam ją połączyć z pomarańczowym jako akcent.

Do tego celu użyłam :

Czarnego – my Secret nr 209 (świetnie kryje już po pierwszej warstwie i nie robi smug )
pomarańczy  – Golden Rose WOW  nr 37


wzorki na paznokcie

Z góry przepraszam za stan moich dłoni ale one dziś pracowały przy drzewie ciężkim sprzętem bez rękawic ochronnych.

Wystarczyło pomalować paznokcie odżywką lub bazą a następnie użyć czarnego lakieru na wszystkie paznokcie.


Kiedy wysechł użyłam cieniutkiej sondy ale można też użyć cieniutkiego pędzelka i robić kilka kresek, kropek, plamek itd.


Mój efekt jest taki :


wzorki na paznokcie


malowanie paznokci


zdobienie paznokci

Dodaj komentarz